Érd el a törzsvendégeidet közvetlenül. Küldd el a heti menüt, vagy hirdess meg egy különleges borvacsorát egyetlen kattintással.

Állítsd be egyszer, és minden hétfő reggel megkapják a vendégek a menüt.
A rendszer automatikusan köszönti a vendégeket a születésnapjukon egy desszert kuponnal.
Valentin nap? Márton nap? Szilveszter? Értesítsd őket időben a foglalásról.
A legtöbb étterem passzívan várja a vendégeket. A sikeresek viszont aktívan tesznek érte. A közösségi média elérések csökkennek – amit kiraksz Facebookra, azt alig látja valaki.
Az email viszont célba ér. Ha a vendéged megadta az email címét (pl. a WiFi használathoz vagy asztalfoglaláskor), onnantól tiéd a lehetőség.
Egy jól időzített levél ("Ma esti séf ajánlata: Friss lazac steak") délután 4-kor eldöntheti, hova mennek vacsorázni. Használd ki ezt az erőt!
A keresőoptimalizálás és az automatizálás találkozása.
Minden, amit tudnod kell a éttermeknek való használatról.
Tegyél QR kódot az asztalokra: 'Iratkozz fel és a desszertet mi álljuk!'.
Igen, nagy felbontású ételfotókat egyszerűen behúzhatsz.
Heti menüt hetente, ajánlatokat havonta 1-2 alkalommal érdemes.
A Márton napi libavacsoránk teltházas lett 24 óra alatt, kizárólag egyetlen hírlevél kiküldésével. Reklámköltség: 0 Ft.